SVAREN - FRÅGESTUND

Hur gammal är du? Jag är 15 vårar
 
Drömjobb? Jag har länge velat bli fotograf men nu är jag inte så säker längre , något inom media eller bagerska skulle vara kul :) svårt nu inför gymnasievalet!
 
Favorit stad? Göteborg är en riktigt trevlig stad!
 
 
Vad har du för kamera? Nikon d3100
 
Var redigerar du dina bilder? Jag redigerar nästan alla mina bilder i http://www.befunky.com/ annars om jag gör lite mer avancerat så blir det photoshape
 
Vart bor du? Odensbacken , en liten ort utanför Örebro
 
Vad är det bästa du vet? Bara ha kul med nära och kära , sötsaker , justin bieber , nöjesfält och mycket mer!
 
Din favoritidol: Justin bieber helt klart ;)
 
 
Är du kär just nu? Nix
 
Har du något förhållande just nu? Nej :)
 
Vad är din största dröm? Att när jag är 90 år gammal så blickar jag tillbaka på livet och inser att jag haft ett riktigt bra liv!
 
Vem är snyggast i One direction? Harry styles
 
Ditt favoritminne? Oj , svår fråga! men typ alla gångerna då man skrattar så mycket att man nästan kissar på sig. Härligaste känslan!
 
Drömresa? New york , helt klart!
 
 
 
 Favorit serie? Andra avenyn och sex and the city!
 
Det pinsammaste som har hänt dig? Svår fråga , jag brukar inte bry mig så mycket om vad som är pinsamt eftersom jag är väldigt pinsam själv och gör alltid pinsamma saker haha. Så jag vet nog inte!
 
Favorit film? Alla harry potter filmerna , sex and the city filmerna , hunger games , new years eve , allt för min syster. Det finns så många bra!
 
Ditt favorit klädesplagg i garderoben? mitt JB linne , bästa fyndet ;)
 
 
 
 Hur länge har du bloggat? väldigt länge , har bytt mellan typ 1000 bloggar från 6an. Denna blogg har jag haft sen i mars men jag raderade alla tidigare inlägg när jag fick min systemkamera. Då blev det till en mer fotoblogg!
 
Vilket gymnasium går du på? Jag går i 9an , men ska snart välja gymnasium!
 
Vad heter din kille? Jag har ingen pojkvän ;)
 
Hur lång är du? Endast 1.50 cm
 
 Tre bästa vänner? Kan nog inte peka ut tre ''bästa vänner''. Mina tjejkompisar är typ alla som mina bästa vänner på olika sätt ;)
 
 
Har du några husdjur? Vi har en liten guldhamster på äldre dagar här hemma ;)
 
Hur många mobiler har du haft? 3 st 
 
Vad är din favoritmat? min kycklingwok utan grönsaker endast avokado!
 
Vad är ditt favorit motiv att fotografera? Männsikor och natur :)
 
Favoritminne från en höst? Vet inte något favoritminne men alla höstar är så mysiga med en massa muggar varm chocklad , filtar och höstfärgerna!
 
 

Kommentarer
Postat av: SSOFIAS

Det var så sjuukt god choklad, rekommenderas! :)

2012-10-07 @ 17:21:49
URL: http://www.SSOFIAS.blogg.se
Postat av: BeckaKarlsson

Sv. Tack så mycket!! :)

2012-10-07 @ 18:12:54
URL: http://beckasponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0