2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja , absolut! Mer eller mindre som jag vågar dela på bloggen ;)
 
En bild från i våras
 
 
Har du några nyårslöften? Att bli en bättre människa , njuta av dom sista 6 månaderna i 9:an med alla fina vänner och försöka hålla rent i skåpet ;)
 
Vilka länder besökte du? Italien och Grekland. Lite roligt med tanke på att jag aldrig varit på solsemester innan i somras :)
 
 
Några bilder från Italien & Grekland
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Hade kunnat varit lite mer spontan..
 
Bästa minnet från 2012? Oj , svårt att bara välja ett. Men grekland var helt underbart , härliga männsikor , underbart land , härlig värme osv. Men alla stunder med vänner har varit super också och när jag köpte min första systemkamera! :)
 
En sommarbild när jag bara haft min sytemkamera i några dagar
 
Bästa köpet? Mina svarta jeans från cubus , skönaste byxorna någonsin. Dock så sprack mina idag men nya ska inhandlas ;)
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? Call me maybe , Där jag hänger min hatt , Gangnamn style , Titanium , Dansa pausa , Beauty and a beat , Be alright , Au si eu te pego m.m..
 
Vad spenderade du mest pengar på? typ kläder & fika...
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? En massa skratt med familj och vänner , bra låtar , härliga myskvällar , kramar m.m..
 
En av de bästa kvällarna i mitt liv spenderad med bästis..
 
Var du gladare eller ledsnare i år? Jag vet inte riktigt , jag tror att förra året var nästan lika som detta. Men under senaste tiden har mycket drama uppstått men förra året visste jag inte vilka mina riktiga vänner var. Men detta är är jag säker på det mesta och det har nog vart mer skratt iår. Så måste säga att jag var ledsnare förra året.
 
Största musikaliska upptäckten? Nicki minaj , har aldrig gillat henne så mycket förnst nu. Hon spelas om och om igen på spotify-listan. Och justin visste jag såklart att han redan var bäst men hans belive album var verkligen något extra!
 
Favoritprogram på tv:n? Vampire diaries , helt klart.
 
Hur skulle du beskriva din stil 2012? Jag vet inte riktigt , brukar ha rätt så ''normal stil''. Men har helt klart tagit mer risker under 2012. 
 
En tråkig outfitbild tagen nyligen..
 
Var det något du saknade 2012 som du vill ha år 2013? Lite mer sol under sommaren skulle vara bra!
 
Vad ser du mest fram emot med år 2013? Våren , älskar verkligen våren den är så underbar. 
 

Kommentarer
Postat av: elin stridh

bloglovinbyte? :)

2012-12-20 @ 00:33:13
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: Denice

Härlig blogg du har :)

2012-12-20 @ 00:39:44
URL: http://denice.se
Postat av: Carro

Så många härliga bilder!

2012-12-20 @ 12:03:21
URL: http://carolineannamarie.blogg.se
Postat av: E L I N G U S T A F S S O N

Blir väl samma som du, ska även få gäster och på söndag åker jag ner till Småland för att fira jul med släktingar :) Har du hunnit med att köpa alla julklappar än då?

2012-12-20 @ 12:29:46
URL: http://www.elingustafsson.webblogg.se
Postat av: MADDISENJ

vilka härliga bilder

2012-12-20 @ 14:58:46
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Linda

Kul lista :) Snor kanske listan i något skede!

Sv: Ja, nu får man det bara du länkar tjejen som jag länkade i inlägget för hon har gjort listan :)

2012-12-20 @ 18:21:05
URL: http://thepainoflove.devote.se
Postat av: Cornelia

Cubus Julia cubus;)

2012-12-22 @ 00:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0